vineri, 9 aprilie 2010

just a random post

so...trebuie sa scriu un comentariu al drumului meu de acasa la liceu si nu am nici cea mai mica idee ce sa scriu...
singurul tip de scriere care mi trece prin minte e cel de pe blog... nu pot sa scriu asa ,nu?
1. pun mereu multe intrebari
2. pun multe puncte de suspensie ...
3. scriu si cu litere mici =))
... ma rog... nici cratima nu cred ca o sa pun pt ca nu fac asta niciodata... nici la testele la romana...
so... o sa scriu de ziua de 1 aprilie... cu pacaleala de 1 aprilie , gen am mers pe jos... ceea ce a fost bine, m a ajutat sa mi fac cele 30 de minute zilnice de mers pe jos... si plus ca mi am mai pus si martisorul intr un pom inflorit... :>
macar am un titlu corect la post ... sunt mandra de mine :))

Un comentariu:

  1. :)) Da... si eu ma straduiesc sa scriu acelasi lucru... Mi-e asa lene sa ma trezesc maine la 8 :-<. Si iar s-a terminat vacanta :-<.

    RăspundețiȘtergere