duminică, 25 aprilie 2010

Daca vezi sunete rosii, verzi sau griii, esti unde ar trebui sa fiii...

Pentru ca a fost 24 aprilie, pt ca a fost ziua ta, pt ca ne am trezit la 8, pt ca ti am scris o felicitare geniala in baie in 5-10 minute, pt ca a fost o zi geniala,pt ca a fost cald, pt ca nu a plouat, pt ca am vazut concertul Guess Who si Spike (care a fost șimpatic) , pt ca a fost genial, pt ca am cantat/tipat mult, pt ca nu i am lasat pe ai tai sa doarma, pt ca lumea in loc sa i auda pe Spike si G.W. ne au auzit pe noi, pt ca au lansat Pi2de, pt ca am baut cafea pe la 2-3, pt ca am stat toate 6 in patul tau, pt ca am adormit cu "daca vezi sunete rosii,verzi sau griii, esti unde ar trebui sa fiii, esti exact unde ar trebui sa fiii, n ai motiv sa te sperii. daca ochii tai rosii nu mai pot auziii,esti unde ar trebui sa fiii, esti exact unde ar trebui sa fiii, n ai motiv sa te sperii", pt ca am adormit la 7 dimineata, pt ca ceasul tau a sunat pe la 8, pt ca ne am trezit la 9, pt ca m am trezit cu aceeasi melodie in minte, pt ca axiuta canta nu mai stiu ce melodie tot de la G.W., pt ca ne am uitat la h2o pt ca voi ati vrut sa vedeti episoadele alea, pt ca nu ai vrut sa plecam, pt ca m a plouat in drum spre autobuz, pt ca am fugit si am prins autobuzul, pt ca am ajuns destul de repede acasa, pt ca iti scriu abia acum pe blog:" La Multi Ani, rashulet !!! "












P.S. : ailaviu >:D< (era si un film numit asa,nu? :*:*:*)







P.S. : astept pozele ca sa pot pune una aici

5 comentarii:

  1. :"> :*:*:* merciiii. Ai laviutuuu! A fost asa shiiiimpatic ieri :x. A plouat azi :)) ?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, cand am iesit noi de la tine, ploua, dar nu tare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. da..ptr ca.:))))
    a fost geniala ziua..sau..sa zic zilele..?
    la muuulti muuulti ani :*:*
    >:D<>:D<
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) da
    mi-am dat seama dupa...ptr ca m-am grabit cand am scris..:))
    :*
    dar ti-ai dat tu seama..>:D<:*

    RăspundețiȘtergere