luni, 12 aprilie 2010

"Do you understand french?"










Well, azi am fost la "kings on ice" , de fapt ieri :)) gen pe 11 aprilie, si a fost genial sigur nu o sa ratez urmatoarele campionate :x
stephane a fost genial ca de obicei. nu stiu daca artistul din el a mai evoluat dar eu m am bucurat ca l am putut vedea si ca i am putut admira minunatele piruete.
a fost trist ca a vorbit in franceza si eu sunt cam paralela cu franceza =)) (si eu care vreau sa o invat doar ca sa i cer lui brian autograf in franceza :)) ) dar stiu ca a zis : "vous etes incroyable" . l am aplaudat mult mult mult si tare tare tare =)) , bine si pe aliona si robin si restul, (chiar si pe plushenko) si acum ma dor mainile... poate asta o sa fie scuza mea de maine ca sa nu scriu la liceu... merge?:))
am luat autograf de la aliona, ceea ce e genial... si era destul de mica de inaltime (axi trebuie sa te simti bine acum :)) ) , eu credeam ca pare mica doar pt ca e robin inalt :))
teo a reusit sa i a si de la steph , dar se pare ca el se plictiseste repede de tot dat autografe , asa ca a plecat .
a fost amuzanta tipa cu "aaah! am luat pixul lui!!!" =))
am plecat de acolo la 11:50 sau ceva de genul =))
ah, mi am adus aminte, prezentatorul m a enervat, ii tot zicea Ștefan in loc de Stephane si era stresant =)) . Sunt curioasa daca pe steph l a deranjat :))

Un comentariu:

  1. Am observat si eu ca i-a spus de fiecare data Stefan, nu cred ca el a dat la asta prea mare importanta... sau chiar daca da, la cat a fost de placut si aplaudat, cel mai probabil a dat uitarii in cateva secunde... A fost incredibil publicul la el... si pe tot parcursul showului in general!
    Nu am luat autograf de la el, mi-ar fi placut tare de tot... dar am de la Evgeni si deja sunt mai mult decat multumita.
    A fost fantastic!!






    A fost fantastic!

    RăspundețiȘtergere